Toko Y-von - Dordrecht

Adres: Admiraalsplein 7, 3317 BA Dordrecht, Holandia.
Telefon: 786183512.
Strona internetowa: toko-y-von.nl
Specjalności: Azjatycki sklep spożywczy, Restauracja.
Inne ważne informacje: Produkty dobrej jakości, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Jedzenie, Szybkie zakupy, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 513 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

📌 Lokalizacja Toko Y-von

Toko Y-von jest sklepem spożywczym i restauracją położonym w Admiraalsplein 7, 3317 BA Dordrecht, w Holandii. Można tam kupić produkty azjatyckie oraz jeść w restauracji.

Specjalności

Toko Y-von oferuje produkty spożywcze z Azji, takie jak ryż, sól i oleje, a także restaurację z menu azjatyckim.

Adres i Kontakt

Adres: Admiraalsplein 7, 3317 BA Dordrecht, Holandia.

Telefon: 786183512.

Strona internetowa: toko-y-von.nl.

Specjalności

Specjalności: Azjatycki sklep spożywczy, Restauracja.

Inne ważne informacje

Inne ważne informacje: Produkty dobrej jakości, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Jedzenie, Szybkie zakupy, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.

Opinie

Ta firma ma 513 recenzji na Google My Business. Średnia opinia: 4.2/5.

👍 Recenzje dla Toko Y-von

Toko Y-von - Dordrecht
Sharmii S.
4/5

Super

Toko Y-von - Dordrecht
Artur C.
5/5

Super

Toko Y-von - Dordrecht
Sylvana M.
1/5

Vandaag ben ik met mijn moeder bij Toko Y-von geweest om wat lekkers te halen. Mijn moeder wilde me verwennen met hete vis, iets waar we ons erg op hadden verheugd. Helaas liep ons bezoek anders dan verwacht.

Bij aankomst stond er een behoorlijke rij bij de kassa en ook bij de versafdeling wachtten een aantal mensen. De dame in de winkel stond er alleen en gaf aan eerst de winkelklanten te helpen, en niet degenen die voor verse vis kwamen. Dat is natuurlijk begrijpelijk als je alleen staat, maar het werd al snel duidelijk dat mensen voor de versafdeling zo eindeloos moesten wachten – zeker omdat er steeds nieuwe klanten binnenkwamen die voorrang kregen. Uiteindelijk stonden we meer dan een half uur te wachten, zonder enig uitzicht op hulp.

Toen mijn moeder besloot dan maar in de rij te gaan staan, werd ze vriendelijk doch resoluut weggestuurd met de opmerking dat de winkelklanten voor gingen. Op onze suggestie dat dit niet echt een fijne ervaring was, kregen we als reactie: "Dan kom je toch niet meer terug!" – iets wat we inmiddels besloten hebben ook daadwerkelijk te doen.

Wat ons betreft is het een gemiste kans. Het assortiment ziet er goed uit en we begrijpen dat het druk kan zijn, maar klantvriendelijkheid en een beetje begrip maken echt het verschil. Zeker op een zaterdag zou er beter ingespeeld moeten worden op de drukte.

Hopelijk wordt er iets met deze feedback gedaan – wij hebben in ieder geval voor nu onze keuze gemaakt.

Update: Gezien de reactie, spijt het de eigenaresse klaarblijkelijk niet en schiet mevrouw wederom in de verdediging. Veel succes met je camera en waan. Camera's liegen niet, maar u wel. Beetje gek dat een winkel eigenaresse klanten adviseert maar gelijk weg te gaan, in plaats van enige klandizie te tonen. Geen verrassing inderdaad dat iemand alleen wordt gelaten door personeel op de drukste dag van de week, als u een Vakkenvuller, Winkelmedewerker én een Horecamedewerker zoekt 🙂

Toko Y-von - Dordrecht
Mars M.
5/5

Een echte parel in Dordrecht

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Een echte parel in Dordrecht – Toko Y-von met eigenaresse Vera

Toko Y-von is al jaren een vaste waarde in Dordrecht. Zodra je binnenkomt, voel je direct de gezellige en warme sfeer. Het is een winkel waar je met plezier even blijft hangen, want het aanbod is groot en de producten zijn van goede kwaliteit tegen een prettige prijs.

Wat deze toko echt bijzonder maakt, is Vera – de eigenaresse. Zij werkt keihard, houdt de winkel altijd netjes en is altijd bereid om goede en eerlijke adviezen te geven over de producten. Of je nu zelf iets wilt gaan koken, op zoek bent naar iets speciaals, of gewoon zin hebt in een heerlijke verse maaltijd of een lekker broodje, bij Vera zit je goed.

Er komen hier al jaren vaste klanten, en dat is niet voor niets: je krijgt hier waar voor je geld en een glimlach erbij.

Ik schrik eerlijk gezegd van sommige negatieve recensies die ik hier lees. Het is makkelijk om iemand te beoordelen op één voorval, maar mensen vergeten soms dat een kleine zaak vaak door maar één persoon wordt gerund. Dan moet er soms een keuze gemaakt worden om even iets voorrang te geven — dat is heel begrijpelijk.

Wie een warm hart heeft voor lokale ondernemers en persoonlijke service waardeert, hoort deze toko te steunen.
Vera en Toko Y-von zijn niet weg te denken uit Dordrecht – hopelijk mogen we er nog lang van genieten!

Toko Y-von - Dordrecht
J B.
5/5

Dacht even lekker eten halen bij de Toko. Wilde voor de deur parkeren en zag een gesloten deur, dus weer naar huis. Thuis nog eens gekeken via internet want normaal op dinsdag open. Ja hoor we zijn geopend tot 18.00 uur! Dus weer in de auto en terug! Auto geparkeerd sta ik voor de deur en zie een papiertje hangen dat ze gesloten zijn tot begin september! Misschien handig dit ook even te vermelden via internet! Nu ruim 25 km gereden en een uur verder zonder eten 😌

Toko Y-von - Dordrecht
Aida D. W.
1/5

Verschrikkelijke ervaring met mevrouw achter de toonbank. Vol enthousiasme kwamen we voor het eerst in een enorm schattige lokale winkel om boodschappen te doen voor Indonesische gerechten. We worden meerdere keren op een enorm nare manier afgesnauwd en bewust genegeerd bij de toonbank. Expres andere klanten helpen en ons laten wachten. Ook nog is enorm defensief.

Toko Y-von - Dordrecht
Hanny V.
5/5

Leuke toko met een super aardige eigenaresse die niet beroerd is om je leuke tips tegeven voor als je eens niet Hollands wilt koken .
Ze hebben van alles in huis om iets anders te proberen. En ook nog eens betaalbaar.
Echt een aanrader.

Toko Y-von - Dordrecht
Monique T.
2/5

Alleen afhaalbroodjes ivm personeelstekort, oke, als enige in de zaak dan op 4 broodjes 23 min wachten. Afrekenen andere prijs dan aangegeven. Mij zien ze hier niet meer terug.

Go up