- Oneindige Genezing
- Diessen
- Summio Parc Duc de Brabant - Diessen
Summio Parc Duc de Brabant - Diessen
Adres: Westelbeersedijk 6, 5087 TK Diessen, Nederland.
Telefoon: 135041567.
Website: summio.nl
Specialiteiten: Vakantiepark, Vakantiecomplex.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1607 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.
📌 Locatie van Summio Parc Duc de Brabant
Summio Parc Duc de Brabant is een vakantiepark gelegen in Diessen, in het zuiden van Nederland. Het ligt op de Westelbeersedijk 6, 5087 TK Diessen.
Producten en diensten
Summio Parc Duc de Brabant biedt verschillende accommodaties voor vakantiegangers, zoals huizen, appartementen en caravanverblijven. Het park biedt ook diverse activiteiten en entertainment voor kinderen, zoals een speelplaats, zwembad en kinderboerderij.
Specialiteiten
Summio Parc Duc de Brabant is bekend om zijn goede accommodaties, schoonheid en vriendelijke service.
Wees gerust, wij zitten in het zuiden van Nederland.
Wij zijn geopend van donderdag over zondag.
Telefoneren is mogelijk tot 18.00 uur. Voor reserveringen buiten die uren kan je ons telefoonnummer bellen.
Bezoek our website www.summio.nl/vakantiepark/brabant/summio-parc-duc-de-brabant
👍 Beoordelingen van Summio Parc Duc de Brabant
Yorick S.
Als je graag bestolen word van je geld zeker een aanrader anders lekker wegblijven! Daarom op alles 1 ster!
Huisjes waren prima, mits alles werkt en alles aanwezig is! Maar wat ik zeg de huisjes waren goed........
Dan de service van het park zelf, wat moet je der van zeggen. Wil je graag van geld/borg af is t een top park! Wij (een groep van 6 festival vrienden) waren gezellig een weekendje Decibel, dus weinig tot niet in t huisje gezeten. Wat vrij logisch is als je naar een festival gaat, maar ja jeugd valt vast wel iets van te plukken! Ik noem het meer stelen want ja, bestek welke al noet voldoende was bij aankomst was ineens vermist en werd van de borg ingehouden. De prijs voor het missende bestek (waarvan ze overigens niet wisten wat het was) kostte ons 71 euro. Moet je toch een mooie bestekset hebben liggen lijkt me....... Verlichting werkte niet, omdat mensen voor ons vonden het nodig alle stekkers uit t stopcontact te trekken. Kan je niks aan doen zo opgelost gelukkig maar zo goed word er gecontroleerd. Ga nog maar even door!
Als je daar direct over belt word het (aldus de medewerker) direct in werking gezet en zouden we het geld terug krijgen. Na ruim een week nog maar is gebeld want ja het was er nog niet, maar opnieuw werd beloofd woensdag hebben jullie het geld terug. Je raad het al, woensdag werd t vrijdag en ja hoor t mocht 3 weken duren maar het geld is terug!
Eens en nooit weer!!!!
Anne P.
Goed verzorgd park, ruime huisjes op ruime kavels.
Mooie omgeving om te fietsen, veel knooppunt routes te maken. Leuke en aparte stops zijn onderweg te maken.
Jan V.
Wij zijn het weekend geweest van 20 t/m 23 juni geweest, een prachtig en rustig park, ook het huisje was geweldig, allèèn t zwembad was een tegenvaller, veel te druk, mijn vrouw en ik kregen geen plek, omdat er véél mensen waren van buiten het park en die óók nog volop aan 't roken waren in het zwembad.
Er waren ook 7 dames die in het hotel zaten, ze legde s'morgens hun handoeken over de ligbedden en gingen toen fietsen om s'middags aan het water te liggen, ik vind dat hier beter op gelet moet worden, voor de rest goed geamuseerd, ondanks de 30 graden.
Hayo R.
Leuke park, lekker gebubbeld in de jaccuzi. Tevens flink zitten zweten in de ruime en fijne sauna. De service is goed met een heel mooi omgeving. Weinig op aan te merken.
Het park is erg hondvriendelijk, hier en daar kon je poepzakjes uit een dispenser halen.
Je kan lekker eten afhalen of eten in het restaurant, midgetgolf, fietsen huren, borrelen. Wij zaten er maar 4 dagen, maar ik had er eigenlijk nog wel een weekje kunnen vertoeven.
Aanrader!
Voor de want mindere slapers, persoonlijk vond ik de kussen wat slap en plat. Een tweede kussen was niet te vinden, bedden zijn iets minder comfortabel vergeleken met de luxe die je verder krijgt waardoor mijn eerste nacht even wennen was. Dit was maar een kleinigheidje.
chantalkH1908PZ
Wij zijn hier vrijdag aangekomen en hadden een super leuke blokhut gehuurd voor 3 dagen.|De eerste dag was gezellig! Lekker wat gedronken en gepoolt bij de biljarttafel. En in het bad! Die was heerlijk|Toen kwam de nacht..... we sliepen en ineens hoorden we in het kastje waar we de zoutjes gelegd hadden heel hard geknaag en geritsel.|Je raad het al. Muis. Overal muizenkeutels in het keukenkastje.|Wij alle zoutjes naar de auto gebracht en gaan slapen.|De dag erna zijn we lekker naar België geweest. Eenmaal bij thuiskomst waren we super moe dus wilden we naar bed. We hadden eerst alle zoutjes weer naar de auto gebracht. Toen kwam het.. in de.kledingkast zit een gat, die werd aangeknaagd. Achter het houtkacheltje lagen ook heel veel keutels....|Gisteren ochtend hebben we besloten lekker naar huis te gaan ipv vandaag.|Bij de receptie zijn we super geholpen. Vooral mijn complimenten aan Brenda die er alles aan probeerde te doen om ons iets terug te kunnen geven na alle ellende.|Afgelopen nacht in ons eigen bedje geslapen||.|ReistypeVakantie · Koppel||Kamers2,0Service5,0Locatie5,0||Hoogtepunten van het hotel Rustig||Kamers Achterstallig onderhoud (spiegel stuk, gootsteen kapot, buitenlamp kapot) Bad was een goed pluspunt||Activiteiten in de buurtTop! Dichtbij mooie routes voor de fiets of lopen|Veiligheid👍||Beloopbaarheid van de buurtSuper||Eten en drinken In het restaurant bij het hotel heb je veel keuze|||Bijzondere details Complimenten aan degene achter de receptie.
Patricia R.
Heerlijk genoten van het huisje en omgeving park is rustig en niet te groot hond vriendelijk leuke attentie gekregen voor de hond en bij huisje ook wat gewaardeerd word er waren veel honden trouwens vonden wij niet erg park is schoon min punt de vloeren waren vies nooit gedweild denk ik verder is de meeste personeel niet even vriendelijk of behulpzaam er waren wat probleempjes met jacuzzi maar na 18.00 is niemand te bereiken als er problemen zijn later gemeld maar beetje nonchalante reactie en doen er verder niets mee en werd niet opgelost ondanks alles goed na ons zin gehad.
Chantal K.
Wij zijn hier vrijdag aangekomen en hadden een super leuke blokhut gehuurd voor 3 dagen.
De eerste dag was gezellig! Lekker wat gedronken en gepoolt bij de biljarttafel. En in het bad! Die was heerlijk
Toen kwam de nacht..... we sliepen en ineens hoorden we in het kastje waar we de zoutjes gelegd hadden heel hard geknaag en geritsel.
Je raad het al. Muis. Overal muizenkeutels in het keukenkastje.
Wij alle zoutjes naar de auto gebracht en gaan slapen.
De dag erna zijn we lekker naar België geweest. Eenmaal bij thuiskomst waren we super moe dus wilden we naar bed. We hadden eerst alle zoutjes weer naar de auto gebracht. Toen kwam het.. in de.kledingkast zit een gat, die werd aangeknaagd. Achter het houtkacheltje lagen ook heel veel keutels....
Gisteren ochtend hebben we besloten lekker naar huis te gaan ipv vandaag.
Bij de receptie zijn we super geholpen. Vooral mijn complimenten aan Brenda die er alles aan probeerde te doen om ons iets terug te kunnen geven na alle ellende.
Afgelopen nacht in ons eigen bedje geslapen.
Petra E.
10 pers huis, vies, smerig niet compleet, en beschimmeld. Alle ramen waren beschimmeld, we misten een deur, meteen aangegeven maar iets oplossen ho maar. En dat met 3 kleine kinderen. Die konden niet slapen door de herrie omdat er geen tussen de woonkamer en slaapkamers zat. Er zat een kruimeltje bij die heeft 2 broeken weg kunnen gooien omdat het na 3x wassen niet meer schoon te krijgen was. Meerdere keren bij de receptie geweest, maar er was niemand die iets wilde oplossen. Er werd zelfs gezegd er hoort geen deur te zitten, waarom zitten er scharnieren en beslag in het kozijn. Kortom niet heen gaan zonde van je geld. 1000,00 euro kwijt voor 2 dagen echt zo jammer. Ze zouden ook een verwarmd zwembad hebben, ook niet dat moet door de zon opgewarmd worden. Dan heb je geen verwarmd zwembad. Lager dan 1 ster is er helaas niet. Zelfs telefoon nummer van de costum service was niet echt en niet bereikbaar, klachten kun je alleen per mail doen. Echt waardeloos bedrijf
De Nerven - Diessen
Hanneke Heuvelmans - Diessen
BrinkPoint - Diessen
Petals Massage - Diessen
Be Heppie - Massagepraktijk voor Voetreflextherapie - Diessen
Osteopathie Serge - Diessen
't Stekje - Diessen
Praktijk Mató - Diessen
Tsi Mo - Diessen
Annaninas Rust - Diessen
acupunctuur diessen - Diessen
BonaSanitas voor Bioresonantie, Orthomoleculaire Therapie, Natuurgeneeskunde, Hormonen, EMB-bloedtest, Voeding & Leefstijl - Diessen