Pom Lai - Dordrecht

Adres: Adelaarstraat 1-3, 3312 TA Dordrecht, Holandia.
Telefon: 786131161.
Strona internetowa: pomlaidordrecht.nl
Specjalności: Chińska restauracja z dostawą do domu.
Inne ważne informacje: Dostawa bez kontaktu, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Miejsca dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Karty kredytowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe, Bezpłatny parking przy ulicy, Płatny parking przy ulicy.
Opinie: Ta firma ma 308 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

📌 Lokalizacja Pom Lai

Pom Lai to piękna restauracja położona w Dordrecht, w Holandii, oferująca wyjątkową atmosferę i smaczne dania kuchni chińskiej. Adres: Adres: Adelaarstraat 1-3, 3312 TA Dordrecht, Holandia. Telefon: 786131161. Strona internetowa: pomlaidordrecht.nl.

Especializacje

Specjalności: Chińska restauracja z dostawą do domu.

Inne ważne informacje

  • Dostawa bez kontaktu
  • Dostawa, Na wynos
  • Na miejscu
  • Miejsca dla osób na wózkach
  • Toaleta dla osób na wózkach
  • Wejście dostępne dla osób na wózkach
  • Karty debetowe
  • Karty kredytowe
  • Płatności mobilne NFC
  • Karty kredytowe
  • Bezpłatny parking przy ulicy
  • Płatny parking przy ulicy

Recenzje

Opinie: Firma ta ma 308 recenzji na Google My Business. Średnia opinia: 4.2/5.

Charakterystyka i opinie

Pom Lai to restauracja, która cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Serwując dania tradycyjnej kuchni chińskiej, oferują jedne z najsmaczniejszych posiłków w okolicy. Dostawa do domu jest również dostępna, co czyni restaurację bardziej przyjazną dla osób niepełnosprawnych i tych, którzy chcą zjeść posięk szybko. Lokalizacja Pom Lai pozwala na wygodne zwiedzanie, z bezpłatnym parkingiem na ulicy i dogodnym wejściem dla osób na wózkach. Klienci chwalą restaurację za jej przemyślane miejsce i świetne jedzenie. Pomimo kilku uwag dotyczących opóźnienia w dostawie, ogólne opinie są bardzo pozytywne, z oceną 4,2/5 na podstawie 308 recenzji na Google My Business.

👍 Recenzje dla Pom Lai

Pom Lai - Dordrecht
Thomas
1/5

Combinatie menu laten bezorgen. Bezorger was er binnen 15 minuten, wat al een hint had moeten zijn. Het eten was allesbehalve vers maar wel héél veel. Alles was opnieuw opgewarmd en smaakte dan ook erg oud. Loempias, garnalen en kroepoek waren buitengewoon taai en smaakte naar oude frituurolie. Ook de kip was niet te herkennen als kippenvlees. We hebben alles geproeft maar durfden niet verder te eten uit angst om ziek te worden. Houden nu dus een enorme berg eten over waar we niks mee kunnen.

Pom Lai - Dordrecht
LM
1/5

De keuze van het combimenu zag er veelbelovend uit. Toen het bezorgd werd kwam er al een vreemde visgeur uit de tas. De bami ruikt naar gerookte paling en smaakt ook een beetje naar vis, de foe yong hai was in kleine blokjes gesneden en koud. De babi pangang taai, droog en kleine stukjes. De miniloempia's zompig en niet krokant. Saté was ook droog en lauw. Lijkt of het heel oud eten was wat in de magnetron was opgewarmd. Alleen de kroepoek was ok. Hier bestel ik echt nooit meer. Vroeger was het in het restaurant prima eten maar dit was echt heel slecht.

Pom Lai - Dordrecht
Peter M.
2/5

Na lange tijd weer eens wat besteld en zelf opgehaald. Na binnenkomst schrok ik even van wat ik aantrof ! Ziet er nou niet echt aantrekkelijk uit. Erg sober ingericht. Balie afgeschermd met kunststof plaat materiaal. Mag wel een sopje gebruiken. 2 banken om op je bestelling te wachten. Wat eens de restaurant was is nu beetje opslagplaats voor o.a. bestelfietsen en jassen.
Werd heel vriendelijk te woord gestaan door een jonge dame. Bestelling doorgegeven. Loempia Pom Lai, Nasi Goreng (normaal) en Tjap Tjoy met kip ( normaal) met bami klein. € 31,20.
Thuisgekomen....Loempia zat overvol met een berg taugé, paar stukjes ei en stukje kipfilet.
De bijgeleverde Babi Pangang was karig en taai wat het vlees betreft. Saus was overigens wel heel lekker van smaak. Welnu! Denk ik Tjap Tjoy op te scheppen zie ik een bak FOEYONG HAI!!! jammer eej, maar het was wel lekker. Bami was ook lekker van smaak. Maar de Nasi Goreng? Poehee, smaakte helemaal niet!!! Waar is de goede kok gebleven Ik sluit me helemaal aan bij de Review van Nils. Misschien dat ik Pom Lai nog een kans geef, maar dat duurt nog ff.
Groetjes

Pom Lai - Dordrecht
dave T.
2/5

Mensen ik heb 61.20 betaald voor het eten.
De hoeveelheid is bizar veel alleen ik weet niet wat hier gebeurd is maar het was NIET TE ETEN
Voor de 2e x niet te eten dus zo de prullenbak in
Je kan beter 61 euro uitgeven en gaan wokken
Want hier kom ik niet meer denk andere kok ofzo maar nee ik kom hier niet meer

Pom Lai - Dordrecht
willem H.
2/5

Ik kom al jaren bij pomlai, maar het eten gaat hard achteruit. Combi menu besteld spek uitgedroogd en keihard chaichu was oranje inplaats van roze en zoet daging roedjak meer vet en pees dan vlees en de bami ontiegelijk zout ook de gebakken banaan zwaar door gebakken voortaan weer naar damplein

Pom Lai - Dordrecht
Daniel V. M.
4/5

Had van te voren besteld via website ging erg goed en makkelijk stond op de afgesproken tijd klaar. De kwaliteit-prijs verhouding is erg goed! Het enige wat een klein beetje tegen viel was de kip trap tjoy maar nog steeds lekker. Zeker voor herhaling vatbaar

Pom Lai - Dordrecht
Peter R.
1/5

Ik weet niet wat hier gebeurd is. Eten was niet erg lekker, lauw , babi panggang viel ook echt tegen. Vreemde bami, niet wat we hier gewend waren. Zit hier een nieuwe eigenaar ofzo ? Ik kom niet meer terug.

Pom Lai - Dordrecht
Nils S.
3/5

Loempia Pom Lai en loempia sate besteld. Eten is binnen de opgegeven tijd en netjes bezorgd , 5 sterren voor dat.👍
Porties zijn bijzonder groot, geloof ook niet dat ooit een grotere loempia's gezien heb. Loempia's waren ook niet vet en gebakken in verse olie. 👍 Maar smaak technisch zeker niet de beste. Loempia flauw, heel veel tauge en weinig kip. Sate en saus ruim voldoende,, maar flauw van smaak. Eitje was wat je verwacht bij de Chinees. Babi pangang bij de loempia Pom Lai zeer ruime portie, saus goed, maar vlees net even te lang gebakken en droog. Kroepoek erbij besteld maar kregen kroepoek chips. Wel zelf gebakken, maar niet vers. Paar hele taaie ertussen. En wat bijzonder was, de sambal... 0 hitte 0 smaak...
Met een paar kleine aanpassingen denk ik dat het top kan worden, zoals gezegd porties zijn meer dan ruim, maar misschien een beetje minder kwantiteit en wat meer kwaliteit kan absoluut beter behaald worden.

Al met al geen honger na de maaltijd, maar meer smaak verwacht.

Go up