- Oneindige Genezing
- Someren
- Landal Strabrechtse Vennen - Someren
Landal Strabrechtse Vennen - Someren
Adres: Provincialeweg 9, 5711 RA Someren, Nederland.
Telefoon: 493360200.
Website: landal.com
Specialiteiten: Vakantiepark.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 232 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.
📌 Locatie van Landal Strabrechtse Vennen
Landal Strabrechtse Vennen es un vacation park ubicado en la dirección Provincialeweg 9, 5711 RA Someren, Países Bajos. Ofrecen una amplia variedad de alojamientos, desde casas de vacaciones hasta caravanas y terrenos para autocaravanas.
Este parc vacation tiene muchas características especiales para sus huéspedes, incluyendo piscinas, pistas de minigolf y senderos para caminar. También ofrecen actividades para niños y adultos, como paseos en bicicleta y paseos en bote.
Para más información, puede visitar su sitio web landal.com o llamar al número de teléfono 493360200.
El vacation park tiene una calificación promedio de 3.8/5 según 232 reseñas en Google My Business.
Especialidades
- Vacation park
Características
- Piscinas
- Pistas de minigolf
- Senderos para caminar
- Actividades para niños y adultos
👍 Beoordelingen van Landal Strabrechtse Vennen
P D. J.
We hebben een fijn verblijf gehad in huisje D20. Bij binnenkomst troffen we een redelijk schoon huis aan en luxe afwerking. Prettig ook dat er een smart tv aanwezig is. De tweede dag hebben we wel een dweil door de woning gehaald, echt schoon was de vloer niet.
Op de wanden inderdaad soms platgeslagen muggen of spinnen. Waarom de wanden en plafonds in het grootste deel van de woning besmettelijk wit moet zijn snap ik niet. Een periodieke langere onderhoudsbeurt zou deze huisjes wel ten goede komen gezien het hogere segment. Uiteindelijk ook beter voor het rendement en levensduur zou ik zeggen? Ook bestaan er milieuvriendelijke opties rondom anti spinnen behandeling waardoor er minder overlast is.
Het park is nog vrij kaal. Ik begrijp daarom het negatieve sentiment rondom de privacy deels wel. De huisjes staan dicht op elkaar en begroeiing is er nauwelijks. Wij hebben er niet veel last van gehad. Met een hottub of zwembad is dat wel een ander verhaal.
Het zwembad was prettig voor onze zoon van 3. Er hing inderdaad een hele onprettige lucht rondom het grote zwembad. De lego wand en indoor speelruimte waren een groot succes.
B C.
Heerlijk lang weekend hier gezeten in een huisje met eigen hottub. Het is realtief goedkoop. Nagelegen dorpje is prettig. Daar zijn winkels en horeca. Het huis is voor 4p. Dit is echt enkel voor ouders met kinderen. En dan nog eigenlijk te klein. In de badkamer zou een badmat best een prettige toevoeging zijn. Haakjes voor handdoeken ontbreken.. bij aankomst krijg je 2 zakken hout voor het opstoken van de hottub, dit was voor ons niet genoeg om vanaf 0 het water warm te krijgen. Echt schoon was de hottub niet. Zou ik alsnog terugkomen of aanraden? Ja, dat wel!
Siebe D.
Eerste ervaring met Landal Stabrechse vennen is erg matig, ik geef het 2,5*/5
Het huisje waar mijn tante verbleef lag vol met hondenstront, toen ze is gaan klagen zeiden ze dat het 'onmogelijk' was en weigerden het te geloven. Ten slotte zijn ze gekomen en hebben ze het schoon gemaakt maar de geur bleef hangen, als verontschuldiging kreeg ze een fles wijn terug, dat was de slechte goedkoopste wijn dat ik ooit heb gehad.
Het zwembad en de winkel vielen flink tegen qua grootte maar de huisjes zelf waren oke, hottub en trampoline waren goeie kwaliteit maar de hottub duurt een hele dag om op te warmen en je moet extra veel betalen voor de brandstof. Locatie zelf met het strand was ruim en goed maar het klein meertje dat erbij was was echt vies. Er is ook nergens animatie (bv muziek) voor kids, dat vond ik niet erg maar andeee gezinnen misschien wel.
Ik zou toch een andere locatie aanraden.
Yana D. V.
We hebben een heel fijne vakantie gehad in huisje C23, prachtig gelegen aan het water. Het huisje zelf was heel gezellig en voorzien van alles wat nodig is, met als extra pluspunt een eigen parkeerplek vlakbij. Dat is handig, al brengt het wel met zich mee dat er regelmatig autoverkeer door het park rijdt.
Het personeel was overal supervriendelijk en behulpzaam. De omgeving is absoluut een hoogtepunt: volop mogelijkheden om te wandelen en te genieten van de natuur.
Wel jammer dat de hygiëne van het huisje niet overal in orde was. Er lag stof op de planken en servies, er zaten dode insecten op plafond en hor, de ramen waren vuil en er hingen spinnenwebben op het terras. De badkamer en het toilet daarentegen waren wel heel netjes. Verder waren er enkele gebruikssporen zoals een losse kraan en een trap die wat versleten oogde.
Het park zelf is leuk ingericht, met een winkeltje waar je ’s ochtends verse broodjes kunt halen en een fijn restaurant met take away.
Ook het latere uitcheckuur (10u30) vonden we een pluspunt, omdat je zo de ochtend van vertrek rustig kunt beginnen zonder je te moeten haasten.
Alles bij elkaar een geslaagde vakantie in een mooi park met een toplocatie en vriendelijk personeel. Ondanks de verbeterpunten rond hygiëne hebben we erg genoten van ons verblijf en de prachtige omgeving.
J. S.
Bij aankomst was de hottub smerig en stonk deze enorm. Na navraag bleek dat deze tot 19:00 uur schoongemaakt kon worden, maar hierover waren wij vooraf niet geïnformeerd. Helaas was de hottub ’s avonds nog steeds niet schoon. De receptie vond het vervelend dat de schoonmaak van de hottub niet naar wens was maar ze hadden er werkelijk niets aan gedaan! We hebben hem uiteindelijk zelf geleegd, gereinigd en opnieuw gevuld. Hierdoor hebben wij aanzienlijk korter gebruik kunnen maken van deze faciliteit.
Daarnaast troffen we nog eten in de keuken aan van de vorige huurders, lag er een haarelastiek in een bed dat waarschijnlijk niet (helemaal) opnieuw voor ons was opgemaakt bij aankomst, en hadden we veel overlast van vliegen. Het zwembad op het park rook bovendien naar riool.
Op de dag van vertrek moesten we via de app ons vertrekmoment doorgeven, maar de schoonmaakster stond al eerder dan dat tijdvak op de stoep.
Excuses vanuit Landal ontvangen.
Compensatie vanuit de receptie waren 2 zakken hout voor de hottub maar aangezien de korte duur van ons verblijf hebben wij deze niet opgehaald.
Voor een midweekje van ruim €1200,- mag je een betere service en netheid verwachten!
Luna V.
Afgelopen weekend samen met mijn vriend op dit park verbleven. We boekten een huisje aan de visvijver en keken er onwijs naar uit om hier samen te gaan vissen. Helaas stond het water erg laag, en hebben we het hele weekend niks gevangen en zelfs geen enkele keer beet gehad. We vragen ons dan ook zeker af of er überhaupt wel vissen in zitten. Op de folder die we meekregen bij het inchecken staat vermeldt dat er o.a (koi) karpers inzitten. Dit betwijfelen wij ten zeerste. Erg jammer, want we kwamen hier en hebben dit huisje geboekt speciaal om te gaan vissen.. dit viel ons dus enorm tegen.
Het huisje was helaas ook niet schoon. Bij aankomst hing er een enorm hevige hondengeur en er was door het hele huisje een enorme hoeveelheid honden haren terug te vinden. We wisten dat we een huisje hadden geboekt waar huisdieren mogen verblijven, maar het schoonmaken had echt wel wat zorgvuldiger gekund. Zoals in andere reviews ook vermeldt zaten er daarnaast ook veel vieze (bloed) plekken op muren en plafonds.
De medewerkers van de receptie waren erg vriendelijk. Ook hebben we hier met veel plezier meerdere keren de padelbaan afgehuurd, dit was allemaal super voor elkaar. Het huisje was qua inrichting en voorzieningen ook goed voor elkaar.
Wat mij ook opviel is dat er voor kinderen weinig tot niets te doen is qua animatie. Dit is voor ons niet relevant, maar ik denk zeker ook een mooi actiepunt.
Al met al heel anders dan we vooraf gehoopt hadden, en zeker NIET de moeite waard als je hier komt om te vissen. Het viel ons helaas enorm tegen.
Cherrys M.
Afgelopen week hier 5 dagen geweest met familie.
We hadden genoten van het zwem meer, mooi onderhouden en lekker rustig.
De huisjes zijn echt heel mooi en modern en van alle gemakken voorzien.
Schoon, ruime kamers, zelfs een wasmachine in het huisje en een heerlijke sauna.
Al met al hebben we allemaal genoten en raden we dit park zeker aan.
Nadat we dit huisje boekte hadden we de reviews gelezen en dachten ooo nee.
Maar wij snappen totaal niet waar die slechte reviews vandaan komen.
796RobinS
Het park is nieuw, maar oogt nog wat rommelig. Ook viel ons op dat er best veel verschil zit tussen de huisjes van hetzelfde type. Zo kijkt één huisje vanaf de terras mooi weg en andere kijken tegen een parkeerplaats of ander huisje aan. ||Daarnaast was ons huisje bij aankomst niet echt schoon, dat viel tegen. Verder zijn de huizen wel lekker ruim opgezet met veel plek om te zitten en te spelen.||Het ontvangst was fijn en het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is precies goed voor dit park en de temperatuur was lekker. We hadden geluk met het weer, waardoor we ook veel buiten konden spelen.||Al met al hebben we een fijne tijd gehad, maar er zijn zeker nog punten die beter kunnen.
Vermeerderingsbedrijf Engelen - Someren
Angel Eggs - Someren
IJssalon Hartentroef - Someren
Praktijk Anita de Bruijn - Someren
PureHeal - Someren
By Emie - Someren
Massagepraktijk DiAroma - Someren
Acupunctuur Aukje - Someren
De Kraanvogel - Shiatsu Praktijk Someren - Someren
Praktijk voor Natuurgerichte Therapie "Mali" - Someren
Praktijk I-AM Natuurgeneeskunde - Someren
Acupunctuur Lotus Someren - Someren
Beleef kruidenkracht - Someren