Gemeente Albrandswaard - Rhoon

Adres: Stationsstraat 4, 3161 KP Rhoon, Holandia.
Telefon: 105061111.
Strona internetowa: albrandswaard.nl
Specjalności: Ratusz.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta.
Opinie: Ta firma ma 31 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.3/5.

📌 Lokalizacja Gemeente Albrandswaard

Gemeente Albrandswaard – to jest miejscowość znajdująca się w Holandii, która stała się popularna za sprawą swojego ratusza. Adres tego miejsca to Stationsstraat 4, 3161 KP Rhoon, Holandia. Oferując wysoki poziom obsługi i profesjonalizm, miejscowy ratusz stał się miejscem, gdzie ludzie poszukujący informacji i wsparcia dla miasta mogą znaleźć rozwiązania swoich problemów.

Charakterystyka i specjalności

Główną specjalizacją Albrandswaard jest ratusz, który zyskał dużą popularność wśród ludności lokalnej i osób przynależących do sąsiednich miast. Mieszkańcy cenią wyższość i rzetelność oferowanych przez niego usług.

Informacja kontaktowa

W przypadku potrzeby wsparcia lub informacji dodatkowych, prosimy o kontakt z pracownikami Albrandswaard pod numerem telefonu 105061111 lub poprzez witrynę internetową albrandswaard.nl. Lokalizacja tego miejsca umożliwia również osobom na wózkach swobodny dostęp do budynku oraz zakwaterowanie w parkingu, a także korzystanie z toalety.

Opinie i media opinii

Firma ta ma 31 opinii na Google My Business, co świadczy o jej popularności oraz uznaniu przez mieszkańców. Średnia ocena wynosi 3.3/5, co wskazuje na satysfakcję klientów z poziomu usług oferowanych przez Albrandswaard.

👍 Recenzje dla Gemeente Albrandswaard

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
Richard. V. K.
1/5

We hebben gekozen om te trouwen in de gemeente Albrandswaard in het prachtige Kasteel van Rhoon. Echter moesten we bij het aanmelden van de trouwdatum bij de gemeente al direct een tijdstip opgeven van de ceremonie. Iets wat een jaar van te voren praktisch onmogelijk is om te doen. pas 2 weken van te voren kregen we te horen dat onze aangevraagde BABS het niet ging worden en het een ander wordt. Opzicht geen probleem maar we hadden h.e.e.a. al georganiseerd en in de tussentijd was het tijdstip van de ceremonie met een uur vervroegd in ons draaiboek wilde het allemaal passen die dag. Dit moest aangepast worden volgens de BABS, dus ik moest een mailtje schrijven. Ik werd teruggebeld door een vriendelijke dame die mij mededeelde dat het aanpassen van 1 uurtje mij wel €48,10 ging kosten.

Hier ben ik tegen in beroep gegaan. En ontving hier een schrijven over waar doodleuk in geantwoord wordt dat dit bedrag correct is en overeenkomt met de leges vastgesteld voor 2025. Vriendelijk bedankt dat dit is gecontroleerd maar ze gaan wel aan mijn punt voorbij!

Ik vind het een absurd hoog bedrag bovenop de al bijna €800,- die gevraagd wordt om te trouwen. Ik ken het uurtarief van een ambtenaar niet maar ik hoop dat die €48,1 per uur verdient, maar je maak mij niet wijs dat het aanpassen van de agenda zo lang duurt, dan vind ik het dat bedrag voor een uur onrealistisch hoog voor zo'n lage productiviteit.

- Een jaar van te voren heb je het programma nog lang niet zo scherp op welke tijd de ceremonie start. Maar je wilt ook niet horen dat die datum al vol is dus je legt hem toch vast. Dus laat dit een paar weken van te voren pas definitief vaststellen.
- En dat ze pas 14 dagen van te voren op de proppen komen vind ik nalatig laat. Dus zij mogen wel kosteloos aanpassen maar ik moet er wel voor betalen?

Het doet het kasteel van Rhoon echt afbreuk dat het in deze gemeente ligt. Lag het nou maar 500 m noordelijker, dan kan men namelijk wel hun eigen BABS meenemen in de gemeente Rotterdam.

Oja, en ze nemen het ook niet al te nou met de Wet. Ze sturen geen herinnering maar direct een aanmaning met aanmaningskosten. Terwijl de Wet voor consumententen hier duidelijke regels over heeft opgesteld dat dit niet op deze manier mag. Gelukkig dat ze "uit coulance" de aanmaningskosten hebben weggelaten. Wat een topgemeente!

Hopelijk kan de nieuwe burgermeester verandering brengen aan deze bureaucratie en de afstand tot de burger weet te verkleinen.

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
Jef J.
1/5

Wij hadden wat vragen omtrent het aanvragen van een vergunning voor een dakkapel. Ik snap dat gedetailleerde eisen niet gedeeld kunnen worden, maar de gemeente kon werkelijk niks vertellen. Nogmaals gebeld, personeel erg chagrijnig en niet meedenkend. Door dit bureaucratische gedoe gaat mij dit waarschijnlijk een paar honderd euro meer kosten, doordat ik een nieuwe aanvraag met nieuwe tekeningen moet op laten maken.

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
Mik B.
1/5

Albrandwaard is de meeste waardeloze gemeente van heel Nederland! Ze verplichten je om een 3e (grote) spuuglelijke container te nemen (geen keuze hierin). Welke je tuin nog kleiner maakt dan het al was.

Belachelijk, maar oke, dat is nog tot daar aan toe. Vervolgens om die spuuglelijke 3e cotainer te verbergen, moest ik het tussenschot van de schutting verplaatsen. Niemand, maar dan ook niemand wil naar een container kijken. In ieder geval geen fatsoenlijke mensen (niet aanwezig blijkbaar bij Albrandswaard).

Dus heb ik dit gedaan tegen de minimale kosten die ervoor nodig waren. Nog geen 50,- Euro (en dan heb ik niet eens mijn tijd hiervoor niet in rekening gebracht). Dus de rekeningen ingestuurd bij de gemeente Albrandswaard.

En wat denk je? Totaal onbereid om dit te vergoeden. Absurd! Wij krijgen een 3e spuuglelijke container in de maag geduwt en vervolgens niet iets vergoeden. Ga maar eens overal afval uit het raam gooien. Ze zoeken het maar uit; zal ze uiteindelijk meer kosten. Of frituurvet in het riool laten lopen. Beetje coulance mag wel.

Daarentegen heeft de gemeente wel geld zat over om gewoon 3 nieuwe containers te laten plaatsen voor ieder huishouden (inclusief de 3e container). Hoezo geldverspilling?

Ik vind het echt niet normaal; dacht de gemeente van Albrandswaard wel wat moderner was dan dit, maar nee dus. Ik denk ook dat ze qua naam moeten veranderen naar Oudbrandswaard. Veel typerender.

Dus resumé; de gemeente verplicht je om een 3e container te nemen, daarnaast worden de 2 oude containers (die gewoon nog goed waren) ook ingeruild voor nieuwe. Dat zal aardig wat geld gekost hebben (ach dat zullen wij wel weer merken in de belastigen). En dan inzake de 3e container; hiervoor moesten wij dus het tussenschot van de schutting iets verplaatsen, omdat het géén gezicht is dat je naar een spuuglelijke container moest kijken. Dat heb ik voor amper 50,- Euro kunnen realiseren. En nu is de gemeente te lui of geen zin om dit vergoeden? Ronduit belachelijk. Nou ze zullen nog een paar mooie verrassingen mee gaan maken.

Sowieso een bagger gemeente, want ze hebben gewoon 2,5 jaar lang mijn prive gegevens in het openbaar gezet (naar aanleiding van gemeente vergaderingen). Pas toen ik herhaaldelijk hierover heb gemaild is het verwijderd. Dus Albrandswaard neemt het ook niet zo nauw met de privacywetgeving.

Als ik dit van te voren had geweten, dan had ik alle 3 de containers lekker voor het huis geplaatst. Ziet er niet uit, maar dat boeit de gemeente niet. Zo doen sommige andere buren het ook. Straatbeeld? Dat interesseert Albrandswaard niet... Ach wij hebben wel in ieder geval een fatsoenlijke tuin weer zonder zicht te hebben op die spuuglelijke containers!!

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
Saskia S.
5/5

Mijn zoon heeft net zijn rijbewijs gehaald en kon door de drukte rondom de paspoorten, pas eind mei terecht. Gebeld en nu kan hij dinsdag komen, ze hadden nog wat plekjes gecreeerd. Heel fijn. Zeer tevreden met de vriendelijke mevrouw die mij geholpen heeft.

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
CTZ4
1/5

Communicatie is afdoende. Voor de derde terug.... mevrouw aan de telefoon doet haar best maar die is ook gebonden aan bureaucratie. Al met al teleurstellend.

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
Lisa
1/5

ongelofelijk sacherijnig personeel die niet naar je luistert en je met pijn en moeite helpt. niet alleen in het gemeentehuis maar zelfs telefonisch is het blijkbaar te lastig om iemand fatsoenlijk te helpen.

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
C V.
3/5

Gezellige gemeente om in te wonen. Alleen jammer dat het gemeente huis telefonisch zeer slecht te bereiken is. Na meer dan 30 minuten in de wachtrij te hebben gestaan en onvriendelijke mevrouw aan te telefoon gekregen die mij probeerde af te wimpelen

Gemeente Albrandswaard - Rhoon
Johnny S.
1/5

Website die eruit ligt met een code 503, telefonisch contact wordt automatisch verbroken. Helemaal handig als je informatie wilt hebben over het aanvragen van een uitkering.

Héle slechte zaak dit.

Go up